Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ

Η ΠΑΕ Παναιγιάλειος ανακοινώνει την πρόσληψη του Παύλου Ανωγιάτη ως βοηθού προπονητή για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο (2013-2014). Η απόφαση για την έναρξη συνεργασίας με τον παλιό ποδοσφαιριστή του Παναιγιαλείου, που τίμησε τη «μελανόλευκη» φανέλα για σειρά ετών, ελήφθη κατόπιν σχετικής εισήγησης του Νίκου Κουρμπανά, την οποία έκανε ομόφωνα αποδεκτή το διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ. Στις πρώτες του δηλώσεις ο νέος βοηθός προπονητή είπε τα εξής: «Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που επιστρέφω στην ομάδα της καρδιάς μου, τον Παναιγιάλειο. Η ανάληψη των νέων μου καθηκόντων αποτελεί ένα νέο βήμα στην καριέρα μου και ήδη αισθάνομαι το βάρος των ευθυνών που μου αναλογούν. Με πολλή δουλειά, συνεργασία και πίστη στο στόχο θέλω να πιστεύω πως θα δικαιώσω τους ανθρώπους της διοίκησης αλλά και το Νίκο Κουρμπανά που μου εμπιστεύτηκαν αυτή τη θέση».

Νέος υπεύθυνος Τύπου ο Μιχάλης Μπέσκος
Στο μεταξύ, καθήκοντα υπεύθυνου Τύπου τού συλλόγου αναλαμβάνει ο δημοσιογράφος Μιχάλης Μπέσκος, αποδεχόμενος τη σχετική πρόταση που του έγινε από τη διοίκηση της ΠΑΕ.

«Η ενότητα και η σύμπνοια είναι αυτά που μας χαρακτηρίζουν»
Οφείλουμε να διευκρινίσουμε πως οι όποιες αποφάσεις λαμβάνονται είναι στο σύνολό τους ομόφωνες, τόσο από τα μέλη τής διοίκησης της ΠΑΕ όσο και από αυτά του Ερασιτέχνη. Άλλωστε, από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μας, αυτά που μας χαρακτηρίζουν είναι η ενότητα, η σύμπνοια και η άριστη συνεργασία για το καλό (και μόνο) του Συλλόγου.

Blog hits