Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΑΦΟΥΤΗΣ «Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ»

Αναλυτικά η ανακοίνωση παραίτησης του Δημήτρη Μπαλαφούτη αναφέρει:
«Με μεγάλη μου λύπη και απογοήτευση αποφάσισα να ανακοινώσω την παραίτησή μου από τη θέση του Αντιπροέδρου του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη Παναιγιάλειου και από οποιαδήποτε σχέση με την ΠΑΕ Παναιγιάλειος ως εξωθεσμικός παράγοντας.
Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή τη δυσάρεστη για μένα απόφαση, μετά από τόσα χρόνια προσωπικής ενασχόλησης με τα δρώμενα στην αγαπημένη μου ομάδα, έχουν να κάνουν τόσο με το θεσμικό μου ρόλο στην ΕΠΣ Αχαΐας όσο και σε γενικότερα θέματα που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας του Συλλόγου.
Εύχομαι στη διοίκηση και στον προπονητή ο στόχος της τρίτης συνεχόμενης ανόδου να επιτευχθεί και μαζί με όλους τους φιλάθλους της ομάδας μας να πανηγυρίσουμε μία ακόμα επιτυχία του Παναιγιάλειου».

ΥΓ: «Σεβόμενος την αυριανή «πρώτη» της ομάδας μας, δεν επιθυμώ να αναφερθώ αναλυτικότερα στους λόγους που με οδήγησαν στην παραίτηση μου και επιφυλάσσομαι να τους κοινοποιήσω με νέα ανακοίνωσή μου όταν εγώ κρίνω σκόπιμο. Το μόνο που μπορώ να πω, προς το παρόν, είναι ότι κάποιοι στο σύλλογο πρέπει άμεσα να... προσγειωθούν και να κοιτάξουν το καλό της ομάδας».

Δημήτρης Μπαλαφούτης

Blog hits