Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Ο KILL BILL ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

Ο Βασίλης Μπούνας - "Kill Bill" για 10 ολόκληρα χρόνια φόρεσε τη ΜΑΥΡΗ φανέλα. Υπήρξε ένας εκ των αρχηγών του Π.Γ.Σ, πολύ καλός ποδοσφαιριστής που έδινε στο χορτάρι ότι είχε & δεν είχε. Φιλότιμο παιδί, επαγγελματίας στη δουλειά του & ακέραιος χαρακτήρας. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου & έλυσε το συμβόλαιό του με τον ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟ.
Kill Bill:"Θα προσπαθήσω να είμαι πολύ ήρεμος, δεν ξέρω αν τα καταφέρω. Το όνομά μου έχει κοινή πορεία με την ομάδα του Παναιγιαλείου. Με τιμούν τα λόγια και του κόουτς και του Γιάννη Μπαλτιμά που έχουμε φάει τη ζωή μας σε αυτό το γήπεδο. Δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά, αλλά πρέπει να βρω τη δύναμη. Κάποιοι πρέπει να ακούν και ένα ευχαριστώ. Ευχαριστώ τη διοίκηση του Παναιγιαλείου, του Αντώνη Ρέλλα. Από τότε που ανέλαβε νιώσαμε ποδοσφαιριστές, βάλαμε σε τάξη τις ζωές μας, πράγμα που δεν είχα.

Ευχαριστώ όλους όσοι συνεργάστηκα. Έκανα ό,τι είναι δυνατόν για να δίνω το παράδειγμα και στους νέους και στους παλιούς και στους πιο μεγάλους ακόμα.  

Πιστεύω να το κατάφερα σε όποιο βαθμό μπορούσα. Πραγματικά μου είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό. Ευχαριστώ τον κόσμο. Όλους όσοι και ας μην έρχονται στο γήπεδο. Όποιον έχει πει ότι είναι Παναιγιάλειος, γιατί εγώ Παναιγιάλειος δεν γεννήθηκα. Ήρθα εδώ στα 21 μου χρόνια, δανεικός από τον Ατρόμητο. Μία μεταγραφή μπορεί ρουτίνας, αλλά ευχαριστώ τον Θεό που με αξίωσε να έρθω για να κάνω την οικογένειά μου και να βλέπω τον γιο μου να μπαίνει στο γήπεδο, κρατώντας από το χέρι έναν παίκτη του Παναιγιαλείου.

Αυτό που ζω είναι τεράστιο και ένα πράγμα στη ζωή μου ακολουθώ. Δεν με απασχολεί αν είμαι καλός ποδοσφαιριστής, αλλά θεωρώ με αυτά που μου λένε ότι κάτι άφησα. Και άφησα πιο πολλά για τον χαρακτήρα μου. Αυτό είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή και σαν ποδοσφαιριστής και σαν άνθρωπος. Μπορεί να μην έχω ένα ευρώ, αλλά η αγάπη που μου δείχνουν και αυτά που έχω ζήσει στον Παναιγιάλειο με ξεπερνάει σαν άνθρωπο, σαν προσωπικότητα. Εύχομαι όλοι όσοι σταματήσουν να νιώσουν αυτή την αγάπη. Αυτό δεν πληρώνεται με τίποτα στο ποδόσφαιρο.

Εύχομαι κάποια στιγμή να ξανασυναντηθούμε. Και αν δεν συναντηθούμε στον αγωνιστικό τομέα, να συναντηθούμε κάπου αλλού. Εύχομαι η ομάδα να κατακτήσει τους στόχους της. Και ένα μήνυμα προς τον κόσμο. Πάντα ήμουν εδώ στα δύσκολα και στα εύκολα με έσπρωχναν τα παιδιά. Ο Παναιγιάλειος έχει μεγάλη ιστορία. Την έμαθα όταν ήρθα. Τα παιδιά και ο κόουτς θέλουν τώρα τη βοήθειά τους, που καίει η μπάλα, που είναι δύσκολη.
Εγώ ζήτησα να φύγω σε συνεννόηση με τον πρόεδρο που είναι ένας άνθρωπος που εκτιμάω, είπα ότι είναι η ώρα να φύγω, γιατί πρέπει. Και για το καλό της ομάδας και για το δικό μου. Αγαπάω την ομάδα όπως την οικογένειά μου, αλλά αγαπάω και το ποδόσφαιρο. Πρέπει να συνεχίσω. Κάποια στιγμή ο κύκλος κλείνει, απλά να ξέρεις πότε να κλείσει. Οι παίκτες χρειάζονται τον κόσμο όταν δεν πάει η ομάδα καλά. Εύχομαι τα καλύτερα και να ξέρετε ότι δεν είμαι ένας από εδώ. Είμαι ένας από εκεί, ένας από εσάς και θα είμαι δίπλα στην ομάδα πάντοτε και όποτε μου ζητηθεί".
flnews

Ευχόμαστε στον Βασίλη ότι το καλύτερο...να έχει υγεία, καλή συνέχεια στην καριέρα του & ποιός ξέρει, ίσως να ξανασυναντηθούμε...
Να είσαι πάντα καλά αρχηγέ

Blog hits