Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οικονομόπουλος - Ιωάννου
Ποδοσφαιριστής του Παναιγιάλειου είναι και με τη …βούλα ο Γιάννης Ιωάννου που υπέγραψε σήμερα το νέο του συμβόλαιο με την Αιγιώτικη Π.Α.Ε. Ο υψηλόσωμος (1.90 μ.) αμυντικός είχε συμφωνήσει εδώ και μέρες στα πάντα με τη διοίκηση του συλλόγου και το μόνο που απέμεναν ήταν οι υπογραφές που «έπεσαν» το απόγευμα στα γραφεία του Π.Γ.Σ.
Ο Ιωάννου γεννήθηκε στις 9 Απριλίου 1984 και ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα από την Παναχαϊκή (2001-2004), στη συνέχεια αγωνίστηκε με τις φανέλες των Ολυμπιακού Βόλου (2004-2006), Αχαϊκής (2005-2006), Φωκικού (2006-2008), Χαϊδαρίου (2008-2009), Βύζαντα Μεγάρων (2009-2011), Παναχαϊκής (2011-2012), ενώ πέρυσι αγωνίστηκε στον Παναιτωλικό (35 συμμετοχές συνολικά), ο οποίος και κατέκτησε το εισιτήριο της ανόδου μέσα από τη διαδικασία των μπαράζ. Συνολικά, ο 29χρονος ποδοσφαιριστής στη μέχρι στιγμής καριέρα του έχει 10 συμμετοχές στην Α’ Εθνική (Παναχαϊκή), 105 στην Β’ Εθνική και 100 στην Γ’ Εθνική.
Ο Γιάννης Ιωάννου, μετά και την τυπική ολοκλήρωση της συνεργασίας του με την Αιγιώτικη ομάδα δήλωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα στην ομάδα του Παναιγιαλείου. Ηταν ένα έξτρα κίνητρο να συνεχίσω την καριέρα μου στο Αίγιο, μιας και ο Π.Γ.Σ. είναι ιστορική ομάδα με βαριά φανέλα και πολύ κόσμο. Εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τόσο τον πρόεδρο όσο και τον προπονητή που με εμπιστεύτηκαν». Σε ότι αφορά στο «μελανόλευκο»  κόσμο και τις απαιτήσεις που έχει από τους ποδοσφαιριστές της αγαπημένης του ομάδας τόνισε: «Εχω μάθει να αγωνίζομαι με πίεση. Αλλωστε χωρίς τον κόσμο και τις απαιτήσεις του δεν υφίσταται ποδόσφαιρο. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για τον Παναιγιάλειο και πιστεύω ότι εάν ο κόσμος δει ποδοσφαιριστές που τα δίνουν όλα για την ομάδα σίγουρα θα το εκτιμήσει».

Blog hits