Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Ο ΜΠΑΞΕΒΑΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ

Ο άνθρωπος που θα σχεδιάσει τον ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟ της νέας χρονιάς είναι ο Σπύρος Μπαξεβάνος. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν στον πάγκο του Κισσαμικού, ενώ στο παρελθόν έχει περάσει από Μακεδονικό, Ζάκυνθο, Αναγέννηση Γιαννιτσών, Απόλλωνα Καλαμαριάς & Αναγέννηση Επανομής

Ο τεχνικός του Π.Γ.Σ. δήλωσε: "Είναι μεγάλη μου τιμή που έρχομαι σε μια ιστορική ομάδα, μολονότι ήταν στις σκέψεις & τις προθέσεις μου να ξεκουραστώ μετά από τέσσερα συνεχόμενα χρόνια συνεργασίας μου με τον Κισσαμικό. 
Τελικά, όμως, είπα το ναι απέναντι σε ανθρώπους που μου έδειξαν πως πραγματικά έχουν όρεξη & όραμα προκειμένου η ομάδα να προχωρήσει & να κάνει κάτι καλό σε μια δύσκολη ομολογουμένως κατηγορία, όπως είναι η Football League. 

Από κει & πέρα, το μόνο που θέλω να πω είναι ότι με συνεργασία & με πολλή δουλειά θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί, & πρωτίστως εγώ, να βοηθήσουμε ώστε ο Παναιγιάλειος να πετύχει τους φετινούς στόχους του".
 

Blog hits