Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΑΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ


Μια δεκαετια ηταν αρκετη, ερχομαστε & παλι Β' Εθνικη. Η ΜΑΥΡΗ πατησε στη μεγαλυτερη κατηγορια, το καμαρι της Αιγιαλειας κατεκτησε τη 2η θεση στο φετινο πρωταθλημα της Football League 2 & εδωσε απλοχειρα τη χαρα σε ολο τον κοσμο. Η ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΑΡΜΑΔΑ απο την αρχη της φετινης σεζον εδειξε τα δοντια της, παλεψε στο χορταρι & στο τελος δικαιωθηκε. Οι κοποι μιας χρονιας επιασαν τοπο, ανταμειφθηκε η μεγαλη προσπαθεια που κατεβαλαν οι ΜΑΥΡΟΙ & το ονειρο της ανοδου εγινε πραγματικοτητα. Τα "παιδια" του Wenger στο ματς - φιεστα με την Επισκοπη, απελευθερωμενοι απο το αγχος, χαρηκαν το παιχνιδι, νικησαν με σκορ 2-1 & χειροκροτηθηκαν απ' ολο το γηπεδο. Στη γιορτη της Κυριακης ολοι μας το γλεντησαμε με τη ψυχη μας. 



Οι φωτογραφιες που παραθετουμε μιλουν απο μονες τους. (Photos: "Giannis Vyronas", Βασιλης Μαν, Maria Av, panaigialeios1927.gr).  
ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΥΡΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ...

 


 * Οι ΜΑΥΡΟΙ στο χορταρι πριν τον αγωνα & οι ΜΑΥΡΟΙ στα αποδυτηρια στο τελος



 

 * Η Αιγιαλεια γιορταζει!!!




 


* Χαμογελα μποστα στο φακο απο μικρους & μεγαλους.
Η μερα ανηκει σε ολους.


 



* Η ανοδος αφιερωμενη στον Πετρο Παλαιολογοπουλο


 


* Τα τσιμεντα πηραν φωτια!!!
ΜΑΥΡΗ για σενα μονο ζω,
για σενα αναπνεω, για σενα μονο λεω!!!



 



* ΓΚΟΛ & η Διοικηση παταει χορταρι!!!



 




* Οι ΜΑΥΡΟΙ παικταραδες μιλουν & στα αποδυτηρια!!!



 


* Εχω αρρωστησει ΜΕΛΑΝΟΛΕΥΚΕ ΘΕΕ...



 


 * Ολοι οι ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΙ...  κοσμος - παικτες ενα κουβαρι



 
 


* Αστεριος Μπελλας & Αντωνης Ρελλας 
* Ολοι οι ΜΑΥΡΟΙ μια ΓΡΟΘΙΑ!!!
 


* ΜΑΥΡΗ εχω μεθυσει...με σενα εχω κολλησει & δεν υπαρχει λυση!!!




 


* Ο Χρηστος ριχνει το συνθημα...ΑΙΓΙΑΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!


 



* Το "πουλμανακι της χαρας" αυθημερον με 20 ΜΑΥΡΟΥΣ απο Αθηνα για Αιγιο.



 




* ΜΑΥΡΗ ΡΕ.... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!!!





* Τα "ψηλα αλωνια σε... ΨΗΛΑ ΣΑΛΟΝΙΑ"

Η ΜΑΥΡΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ







Blog hits