Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΛΟΥΜΠΗΣ «ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΣΩΠΛΑΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ»

Το ήθος, η ειλικρίνεια, η αξιοπρέπεια και η τιμιότητα, είναι οι μεγαλύτερες αξίες που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος. Αυτές οι αξίες δεν πουλιόνται ούτε αγοράζονται, αλλά είναι η πιο βαριά κληρονομιά που κουβαλάνε κάποιοι άνθρωποι στην πλάτη τους. Διδάσκονται από την οικογένεια από την ώρα που γεννιέται και αρχίζει να ανατρέφεται ένα παιδί. Είμαι υπερήφανος για τους γονείς μου και τους ευχαριστώ  διότι με μεγάλωσαν και με διαπαιδαγώγησαν πάνω σ΄ αυτές τις αξίες. Με δίδαξαν ότι το σημαντικότερο αγαθό που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος, είναι η τιμιότητα και η αξιοπρέπεια και με έμαθαν να είμαι ηθικός, ειλικρινής και δίκαιος. Κάποιοι άλλοι, προφανώς, γαλουχήθηκαν διαφορετικά. Έμαθαν να κατακρίνουν από τα συμφραζόμενα, να πυροβολούν όσους ακολουθούν πιστά κάποιες αξίες, να είναι διπρόσωποι, να βλέπουν «φαντάσματα», να χρησιμοποιούν φθηνές δικαιολογίες και να τιμωρούν ως ακέραιοι δικαστές χωρίς καν να δίνουν το δικαίωμα απολογίας στον υποτιθέμενο «προδότη».

Σε αυτή την κατηγορία, δυστυχώς, ανήκει ο πρόεδρος του Παναιγιαλείου κ. Αντώνης Ρέλλας ο οποίος χωρίς να έχει καν θέσει στο Δ.Σ. της ΠΑΕ θέμα απομάκρυνσής μου από τη θέση του υπεύθυνου τύπου την οποία και υπηρετούσα αφιλοκερδώς, με ενημέρωσε - το Σάββατο το μεσημέρι παρουσία του γενικού διευθυντή της ΠΑΕ κ. Δημήτρη Οικονομόπουλου - ότι αν και είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από τη συνεργασία μας, αποφασίστηκε προφανώς με «δημοκρατικές» διαδικασίες η λήξη της συνεργασίας μου με την ΠΑΕ λόγω ελλείψεως χρόνου από την πλευρά μου.

Ακούγοντας τον λόγο και την απόφαση, την οποία όφειλα να σεβαστώ σύμφωνα με τις αξίες μου, υπέθεσα ότι ο διάδοχός μου - τον οποίον όπως έμαθα είχαν ήδη βρει από το προηγούμενο βράδυ- θα είναι κάποιος συνταξιούχος, άνεργος ή εισοδηματίας ο οποίος θα είχε πολύ ελεύθερο χρόνο, όπως ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ που είναι συνταξιούχος, για να προσφέρει τις υπηρεσίες του ανιδιοτελώς στην ομάδα.

Την επόμενη ημέρα, επίσης, στο προγραμματισμένο συμβούλιο της ΠΑΕ αφού ενημέρωσε για την απομάκρυνσή μου, όταν ρωτήθηκε για το λόγο που χρειάζεται να γίνει - όπως πληροφορήθηκα - άφησε να εννοηθεί ότι αυτό επιβάλλεται διότι μιλάω με άσπονδο εχθρό της ομάδας, χωρίς ωστόσο να μπορεί να αποδείξει - αν και προκλήθηκε - ότι έχω «προδώσει» στον... εχθρό θέματα της ομάδας.
Σήμερα, στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η ΠΑΕ και το οποίο διάβασα σε ηλεκτρονική σελίδα, το... θέατρο συνεχίστηκε αφού γράφει ψευδώς ότι συνεχίζονται οι επαφές και οι ενέργειες για την αντικατάστασή μου. Κάτι το οποίο άλλωστε αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο δελτίο τύπου είχε σταλεί και στις τοπικές εφημερίδες από την ηλεκτρονική σελίδα του διαδόχου μου. Πάντως, οφείλω να υπενθυμίσω στη διοίκηση, σε περίπτωση που το έχει αμελήσει, ότι και ο διάδοχός μου εργάζεται με πιο ιδιόρρυθμο ωράριο από το δικό μου και ενδέχεται να έχει πρόβλημα χρόνου...

Επίσης, το γεγονός ότι κάποιοι στη διοίκηση βλέπουν «φαντάσματα» ενδέχεται στην πορεία να τους δυσκολέψει να πάρουν πολύ πιο κρίσιμες - από την δική μου παραμονή ή μη - αποφάσεις. Διότι κ. πρόεδρε δεν τόλμησα ΠΟΤΕ να διαρρεύσω θέμα της ομάδας, όχι μόνο λόγω των δεδομένων αξιών μου και της μεγάλης αγάπης μου προς την ομάδα, αλλά και επειδή σέβομαι τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι. Κάτι το οποίο, δυστυχώς, δεν έκανε ο πρόεδρος του Παναιγιαλείου στη δική μου περίπτωση. Επίσης, κανένας δεν έχει το δικαίωμα να καθορίσει τις φιλικές σχέσεις που θα έχει μέλος της ομάδας, για να ικανοποιηθούν οι εγωισμοί - και μόνο - ανθρώπων που ομολογουμένως έχουν προσφέρει στο σύλλογο από διοικητικές θέσεις και όχι μόνο τον τελευταίο χρόνο.  

Ανεξαρτήτως, πάντως, της δικής μου κατάληξης επιθυμία μου και ευχή μου ήταν είναι και θα είναι ο ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ να έχει ένα λαμπρό μέλλον με ότι αυτό συνεπάγεται και οι παράγοντες που έχουν και θα έχουν το βαρύ φορτίο της διοίκησής του να κάνουν σωστές αξιολογήσεις και να μην «πληγώνουν» την αξιοπρέπεια ανθρώπων που αποδεδειγμένα είναι στρατιώτες της ομάδας.

Γρηγόρης Παλούμπης
Πρώην Υπεύθυνος Τύπου ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ

Blog hits